හොඳ ක්ලික් කිරීමට-ඇණවුම් අනුපාතය. Yandex හි ක්ලික් කිරීමකට ලාභදායී පිරිවැය

IN මෑත කාලයේවිවිධ ක්‍රියාකාරකම් නිරීක්ෂකයින් අතිශයින් ජනප්‍රිය වී ඇත. අපි පියවර ගණන ගණනය කරමු, නින්දේ ගුණාත්මකභාවය නිරීක්ෂණය කරන්න, එක් එක් සැන්ඩ්විච් සලකුණු කරන්න සහ විවිධ වෙබ් අඩවිවල ගත කරන කාලය පවා සැලකිල්ලට ගනිමු. මෙම පද්ධතිය පරිපූර්ණ කිරීම සඳහා, ඔබ Windows, Mac සහ Linux සඳහා WhatPulse පරීක්ෂා කරන ලෙස අපි නිර්දේශ කරමු. එය යතුරු එබීම්, සැතපුම් සහ මූසික ක්ලික් කිරීම්, ජාල භාවිතය සහ පරිගණකයේ ඔබේ වැඩ පිළිබඳ වෙනත් බොහෝ සංඛ්යා ලේඛන ගණන් කළ හැකිය.

WhatPulse අතුරුමුහුණත ටැබ් කිහිපයකට බෙදා ඇති අතර, ඒ සෑම එකක්ම විවිධ එකතු කරන ලද තොරතුරු වර්ග පෙන්වයි. නමුත් පළමුව, ඔබට ගිණුමක් නිර්මාණය කිරීමට සිදුවනු ඇත, වැඩසටහන සමඟ අමුත්තන් සේවාවක් සමඟ ඒකාබද්ධ වී ඇති බැවින්, ඔබගේ සියලු දත්ත ගබඩා කරනු ඇත. ඔබට මෙම ක්‍රියාවලිය සරල කිරීමට අවශ්‍ය නම්, ඔබට ඔබගේ භාවිතා කළ හැක ගිණුමෆේස්බුක්.

ටැබ් දළ විශ්ලේෂණය Windows අනුවාදය, ප්‍රොසෙසරය, RAM, වීඩියෝ කාඩ්පත, ක්ලික් කිරීම් ගණන, යතුරුපුවරු යතුරු එබීම්, ජාල භාවිතය ඇතුළු ඔබේ පද්ධතිය පිළිබඳ දළ විශ්ලේෂණයක් ඔබට ලබා දේ. බොත්තමක් එබීම ස්පන්දනයඑකතු කරන ලද දත්ත මාර්ගගත සේවාදායකයකට උඩුගත කරයි.

වඩාත් සවිස්තරාත්මක තොරතුරු සඳහා, ඔබ යාබද ටැබ් වෙත යා යුතුය. උදාහරණයක් ලෙස, ටැබ් ආදානයඔබ තෝරන කාලය සඳහා යතුරුපුවරුවේ යතුරු පහර ගණන සහ මූසිකයේ ක්ලික් කිරීම් පෙන්වයි. ඔබට එක් දිනක්, සතියක්, මාසයක්, මාස හයක් සහ වසරක් සඳහා සංඛ්‍යාලේඛන පහසුවෙන් දැකිය හැකිය.

ඊට අමතරව, ඔබට තවත් එකක් දැකිය හැකිය ප්රයෝජනවත් තොරතුරු. මේ අනුව, මූසික භාවිතය තාප සිතියමක් භාවිතයෙන් ප්රදර්ශනය කෙරේ, "උණුසුම්" කලාප ඔබ බොහෝ විට මූසිකය ක්ලික් කරන ස්ථාන ඉස්මතු කරයි. මෙහිදී ඔබට නිශ්චිත කාලයක් සඳහා සංඛ්‍යාලේඛන ද නැරඹිය හැකිය.

ටැබ් එක මත ජාලය, ජාල අතුරුමුහුණත්වල දෛනික භාවිතය පිළිබඳ තොරතුරු ඔබට නැරඹිය හැකිය. යෙදුමට දත්ත හුවමාරුවේ විවිධ අංශ නිරීක්ෂණය කළ හැකි අතර රට අනුව කලාප පළල භාවිතය පවා පෙන්වයි. ඉහළ දකුණු කෙළවරේ ඇති ඊතල භාවිතයෙන් ඔබට විවිධ වර්ගයේ සංඛ්යාලේඛන අතර මාරු විය හැක.

WhatPulse යෙදුමට හොඳින් සැලසුම් කළ, භාවිතයට පහසු අතුරු මුහුණතක් සහ ප්‍රයෝජනවත් ක්‍රියාකාරීත්වයක් ඇත. එපමණක් නොව, පුද්ගලික කුතුහලය තෘප්තිමත් කිරීමට පමණක් නොව, පරිශීලක හැසිරීම් රටාවන් අධ්යයනය කිරීම සඳහා තරමක් බරපතල ව්යාපෘති වලදී ප්රයෝජනවත් විය හැකිය. වැඩසටහන වින්ඩෝස් හි ඕනෑම අනුවාදයක මෙන්ම MacOS සහ Linux මත ක්‍රියා කරයි.


නිවාඩු කාලය ගෙවී ගොස් ඇත ... දැනටමත් සතියක් ගත වී ඇත. අපි ඉවරයි. වැඩේට බහින්න වෙලාව හරි. ඔබ ආරම්භ කර තිබේද?

ඒක තමයි... මට වෙලාව හරි, මම ඉක්මනින් එකතු වෙන්න.

අපි සෑම විටම මෙන් - සැලසුම් කිරීම සමඟ ආරම්භ කරමු.

මෙම මාතෘකාව නව වසරට පෙර එක් මාතෘකාවක් මත ස්පර්ශ විය. ප්‍රශ්නය ඇසුණේ මෙසේය.

සන්දර්භය තුළ එය කළ හැකිද?
ප්‍රචාරණ ව්‍යාපාරයක් සැලසුම් කරන්නද?

ඔහ්, මොනතරම් රසවත් ප්රශ්නයක්ද?

(ආන්දෝලනාත්මකයි. බොහෝ දෙනෙක් කියනු ඇත: "නැහැ" සහ ඔවුන් නිවැරදි වනු ඇත ... නමුත් අර්ධ වශයෙන් පමණි. පොදුවේ, දැන් ඔබටම වැටහෙනු ඇත.)

සැලසුම් කිරීම කළ හැකි පමණක් නොව, අවශ්ය වේ. සැලසුම් කිරීමේ හොඳ දෙය නම් එය ඔබේ ව්‍යාපාරය සඳහා මැනිය හැකි ඉලක්කයක් නිර්වචනය කිරීමට ඉඩ සලසයි. එය උප ඉලක්ක වලට කඩා දමන්න. රචනා කරන්න කළ හැකි කාර්ය ලැයිස්තුවඔවුන්ගේ ජයග්රහණයට මග පාදයි.

අපට මුළු ව්‍යාපාරයම එකවර සැලසුම් කිරීමට නොහැකි වනු ඇත. නොදන්නා විචල්‍ය ගොඩක්. නමුත් ඊළඟ අදියර සඳහා ඉලක්ක නිර්වචනය කිරීම ඉතා හැකි ය.

සැලසුම් කළ යුත්තේ කුමක්ද? ... අයවැය? ... විකුණුම්? ... ක්ලික් කිරීම්? ...

එය වේදිකාව මත රඳා පවතී - උද්ඝෝෂනයේ පරිණතභාවය මත - නමුත් ඕනෑම අවස්ථාවක

ඔබ කුමන අගයකින් ආරම්භ කළ යුතුය
පරිවර්තන අනුපාතය
ඔබ ලැබීමට බලාපොරොත්තු වේ.

මක්නිසාද යත් විකුණුම්වල සඵලතාවය වඩාත් නිවැරදිව පෙන්නුම් කරන්නේ මෙම සංගුණකය වන බැවිනි - ඔබ පිටුවට ගෙන ආ පුද්ගලයින්ට පෙළ “විකිණෙන්නේ” කෙතරම් හොඳින්ද? (මෙය ප්‍රමාණය ගුණාත්මක බවට පරිවර්තනය කිරීමේ ක්‍රියාවලියේ මිනුමක් වේ.)

උද්ඝෝෂනය ආරම්භ කිරීමට පෙර ප්රශ්නයට පිළිතුරු සැපයීම වැදගත් වේ: පාඨය කියවන සිය ගණනක් දෙනාගෙන් කී දෙනෙක් පුහුණු පාඨමාලාව මිලදී ගනීවිද?

ඕනෑම තොරතුරක් නිෂ්පාදනයක් හිස මත අලෙවි කරන විට - සීතල - එය අවම වශයෙන් සිය දෙනාගෙන් එක් ගැනුම්කරුවෙකු සිටීම හොඳ බව විශ්වාස කෙරේ.

එක් ගැනුම්කරුවෙකුට වඩා අඩුවෙන් සිටින බව ඔබට විශ්වාස නම් - ඔබ බුද්ධිමත්ව දන්නවා නම්, විකුණුම් පෙළ නැවත ලිවිය යුතුය. එවැනි විශ්වාසයක් දිස්වන තුරු නැවත ලියන්න.

විකුණුම් කළමණාකරු සංස්කරණය කිරීමට අවස්ථාවක් නොමැති නම් හෝ එසේ කිරීමට බලගතු හේතු නොමැති නම්, උද්ඝෝෂනය දියත් කිරීමට පෙර ටික වේලාවක් බලා සිටීම වඩා හොඳය.

ඔබට ප්‍රතිශතයකට වඩා අඩු පරිවර්තන අනුපාතයක් සමඟ වැඩ කළ හැකිය, සියයට භාගයක් කියන්න. ඒකෙ වරදක් නෑ. නමුත් එවැනි ව්‍යාපාරයක් දියත් කිරීමෙන් ඔබට වැඩි මුදලක් වැය වනු ඇත. මෙය පදනම් විරහිත ප්‍රකාශයක් නොවේ, නමුත් ගණනය කළ කරුණකි - තව ටිකක් ඉදිරියට සංඛ්‍යා ඇත.

දැන් චින්තනයේ දුම්රිය අනුගමනය කරන්න.

ඔබ පරිවර්තන අනුපාතයේ වටිනාකම තීරණය කළ පසු, ඔබට වහාම පැවසිය හැකිය සාර්ථක වෙළඳ ප්‍රචාරණ ව්‍යාපාරයක් කෙබඳු වේවිද?. අවශ්‍ය නම්, ඔහුට එහි ලාභදායීතාවය ගණනය කළ හැකිය, ක්ලික් කිරීමක පිරිවැය, අයවැය සහ යනාදිය තීරණය කළ හැකිය.

සාර්ථක ව්‍යාපාරයක් කෙබඳු දැයි දැන ගැනීම,
කුමන ප්‍රචාරණ ව්‍යාපාරයක්ද යන්න ඔබට කිව හැකිද?
අසාර්ථක ලෙස සැලකේ.

ව්‍යාපාරයක් බව පැහැදිලිය

  • නැත්නම් සේල්ස් දෙන්නේ නැහැ
  • හෝ එය ලබා දෙයි, නමුත් බලාපොරොත්තු වූවාට වඩා බෙහෙවින් අඩුය.

අලුතින් හදපු කැම්පේන් එකක් ගැන මුලදි කියන්න බෑ ඒක සාර්ථකද නැද්ද කියලා.

ඇය කිසිවක් නොවේ.

එහි විකුණුම් නොමැත. (ඇත්ත වශයෙන්ම, වාසනාවන්ත අවස්ථාවන් ඇත, නමුත් බොහෝ අවස්ථාවලදී අලෙවිය දියත් කළ වහාම සිදු නොවේ.)

කැම්පේන් එකට වැඩ කරන්න වෙලාව දෙන්න ඕන. ප්රශ්නය වන්නේ: ඇය කොපමණ කාලයක් වැඩ කළ යුතුද? සහ වඩාත් නිවැරදිව කිවහොත්:

ක්ලික් කිරීම් කීයක් තිබිය යුතුද?
උද්ඝෝෂණය අසාර්ථක බව ප්‍රකාශ කිරීමට?

මෙම ප්රශ්නයට පිළිතුර අතිශයින් වැදගත් ය. (විශේෂයෙන් ඔබට නව නිකේතනවල ව්‍යාපාර දියත් කිරීමේදී හෝ ඔබ තවමත් වැඩ කර නැති අනුබද්ධ නිෂ්පාදනයක් සමඟ වෙළඳ ප්‍රචාරණ දියත් කිරීමේදී.) සියල්ලට පසු, ක්ලික් කිරීම් කීයක් අවශ්‍ය දැයි අපි හරියටම දන්නේ නම්, අපට නිවැරදිව සැලසුම් කිරීමට හැකි වනු ඇත. අයවැය. අවම වශයෙන් පළමු අදියර සඳහා - පරීක්ෂණ අදියර.

තව විදියකට කිව්වොත් අපිට මේ වගේ වැඩ සැලසුම් කරන්න පුළුවන්...

ප්‍රචාරණය අකාලයේ නැවැත්වූ බවට අපට සැකයක් නැති බව...

සහ ඒ සමගම අපි මුදල් නාස්ති කරන්නේ නැහැඅර්ථ දැක්වීම අනුව කිසිදා ක්‍රියා නොකරන දෙයක් සඳහා...

තෝරාගත් ස්ථානයට ඇතුළු වීමේ මිල හරියටම අපි දැන ගන්නෙමු.

ඉතින් කීයද?

පහසුම ක්‍රමය නම් අලෙවියක් නොමැති ව්‍යාපාරයකි. එනම්, එහි සංදර්ශන තිබේ. ක්ලික් කිරීම් තිබේ. නමුත් තවමත් විකුණුම් නොමැත - දැන් එය ඇයිද යන්න ගැටළුවක් නොවේ.

එය ඔබව පුදුමයට පත් කළ හැකි නමුත් පිළිතුර ඉතා නිවැරදි ය. තනි ඉලක්කම් -

ක්ලික් කිරීම් 459 ක්

1% ක අපේක්ෂිත පරිවර්තන අනුපාතයක් සමඟ, ක්ලික් කිරීම් 459 කට පසු විකුණුම් නොමැති නම්, ව්‍යාපාරය අසාර්ථක ලෙස සැලකිය හැකිය. ඇයට සාර්ථක වීමට ඇත්තේ 1%කටත් වඩා අඩු සම්භාවිතාවකි.

ක්ලික් කිරීම් ගණන ගණිතමය සූත්‍රයක් භාවිතයෙන් ගණනය කෙරේ.

(ලොව පුරා සිටින ගණිතඥයන් මෙම ප්‍රශ්නය ගැන සිතා ඇත. සහ එක් වරකට වඩා. ඔබ ගණිතමය සංඛ්‍යාලේඛන පාඨමාලාවක් ගැන හුරුපුරුදු නම්, ඔබට සූත්‍රය සොයාගත හැකි යැයි මම සිතමි - මෙය විස්තර කිරීමට ස්ථානය නොවේ.)

ඇත්ත වශයෙන්ම, අතේ ඇති සූත්‍රය සමඟ, ඔබට අවශ්‍ය පරිවර්තන අගය සඳහා ක්ලික් කිරීම් ගණන පහසුවෙන් ගණනය කළ හැකිය. මෙය සැලසුම් කිරීම ගැන සඳහන් නොකර එදිනෙදා වැඩවලදී ඉතා ප්රයෝජනවත් වේ.

උදාහරණයක් ලෙස, විකුණුම්කරුවෙකුගේ අපේක්ෂිත පරිවර්තන අනුපාතය 0.5% සඳහා, තවත් ක්ලික් කිරීම් අවශ්‍ය වනු ඇත - 919.

පෙළෙහි අලෙවි වන වාක්‍ය ඛණ්ඩ අඩු වන තරමට දියත් කිරීම මිල අධික වේ.

(එය ඔබට වඩා මිල අධික වේ - හවුල්කරු සඳහා - සහ හිමිකරු සඳහා නොවේ. ප්රකාශිත පරිවර්තන අනුපාත විශ්වාස නොකරන්න. විකුණුම් වාක්‍ය ඛණ්ඩ ගණන ගණන් කරන්න.)

අනුබද්ධ වැඩසටහනක් වෙනත් අය සමඟ පරීක්ෂා කරන බව මම කලින් ලිව්වේ එබැවිනි සමාන කොන්දේසි, නමුත් අඩු පරිවර්තන අනුපාතයක් සමඟ, විකුණුම්කරු "වැඩි" ... මුදල් හෝ වේලාවට වැය වනු ඇත.

ව්‍යාපාරවල උදාහරණයෙන් ඔබට අදහස ලැබෙන්නේ නම්, ඔබට එය යෙදිය හැකිය:

  • නිශ්චිත ප්‍රධාන වාක්‍ය ඛණ්ඩයක් සඳහා ගමනාගමනය පරීක්ෂා කිරීමට
  • නව දැන්වීමක පෙළ පරීක්ෂා කිරීමට
  • නිශ්චිත වෙළඳ ප්‍රචාරණ වේදිකාවක සඵලතාවය තක්සේරු කිරීමට

පොදුවේ ගත් කල, සන්දර්භය තුළ ව්‍යාපාර සැලසුම් කිරීම තරමක් හැකි ය. මෙය සිදු කිරීම සඳහා, ඔබට යොමු අංක සහ මෙම සංඛ්යා මත ගොඩනගා ඇති උපකල්පන පරීක්ෂා කිරීමට ඔබට ඉඩ සලසන අයවැයක් අවශ්ය වේ.

ඔබ ප්‍රචාරණ සැලසුම් නොකළ යුත්තේ මන්දැයි දැන් ඔබට වැටහෙනු ඇතැයි මම සිතමි වෙළඳ දැන්වීම් අයවැයරූබල් 200))


පී.එස්.අනුබද්ධ වැඩසටහන් හිමිකරුවන් ඔවුන්ගේ අනුබද්ධයන් නොමඟ යැවීමට භාවිතා කරන කුඩා තාක්ෂණික සූක්ෂ්මතාවයක් ගැන මම ඊළඟ වතාවේ ලිවීමට අදහස් කරමි.

පී.පී.එස්.ඔබ අහම්බෙන් මෙම පිටුවට පැමිණ මගේ උපදෙස් ප්‍රයෝජනවත් වූවා නම් සහ ඔබේ විද්‍යුත් තැපෑලෙන් තවත් කිහිපයක් ලබා ගැනීමට කැමති නම්, මගේ බ්ලොග් යාවත්කාලීන කිරීම් සඳහා දායක වීමට මම නිර්දේශ කරමි -

අපි නව පොතක් නිකුත් කර ඇත "අන්තර්ගත අලෙවිකරණය සමාජ ජාල: ඔබේ ග්‍රාහකයින්ගේ හිසට ඇතුළු වී ඔවුන් ඔබේ සන්නාමයට ආදරය කරන්නේ කෙසේද?

ඕනෑම ව්යාපාරයක් ආදායම් උත්පාදනය සඳහා මෙවලමක් වන අතර, එහි "උත්ප්රේරක" වලින් එකකි. සහ දැන්වීම්කරු සෑහීමකට පත්වීම සඳහා, එය නිවැරදිව සකසන්නේ කෙසේදැයි ඔබ තේරුම් ගත යුතුය. සහ ඇත්ත වශයෙන්ම, ඕනෑම සැකසුම ප්රචාරණ ව්යාපාරයකුමන උපාය මාර්ගයක් ගොඩනගා ගත යුතුද සහ කුමක් සඳහා උත්සාහ කළ යුතුද යන්න තේරුම් ගැනීම සඳහා ක්ලික් කිරීමකට අයවැය සහ පිරිවැය තීරණය කිරීම ආරම්භ වේ. කෙසේ වෙතත්, සේවාදායකයාගේ ප්රතිචාර නොමැතිව මෙය කළ නොහැකිය.

ඔබට පිළිගත හැකි යැයි සිතන දේ සැකසිය හැකිය, නිශ්චිත පරිවර්තන සංඛ්‍යාවක් ලබාගෙන ප්‍රීති වීමට පටන් ගත හැකිය, නමුත් ඔබේ සේවාදායකයා සඳහා අයදුම්පතක පිරිවැය රූබල් 300 නොඉක්මවිය යුතු නම්, ඔබ අවම වශයෙන් ළඟා වුවහොත් ඔහු ඔබට ස්තූති කිරීමට අපහසුය. 500 - මෙහි සන්දර්භය සහ පොදුවේ වෙළඳ ප්‍රචාරණයේ ලාභදායීතාවය පිළිබඳව දැනටමත් ප්‍රශ්නයක් තිබේ. එබැවින්, ප්‍රතිපෝෂණය සැමවිටම වැදගත් වේ - වෙළඳ ප්‍රචාරණ ව්‍යාපාරයක් සැකසීමට පෙර, ඔබට යාන්ඩෙක්ස් (හෝ ගූගල්) හි ක්ලික් කිරීමකට ඔබට දැරිය හැකි මිල කුමක්ද සහ හොඳ සහ නරක ඉක්මවා ඇති දේ තේරුම් ගත යුතුය.

ක්ලික් කිරීමකට ඔබේ පිරිවැය ගණනය කරන්නේ කෙසේද

මෙහි සංකීර්ණ කිසිවක් නොමැත. පළමුව, වෙබ් අඩවිය ගෙන එන පරිවර්තනයේ ප්‍රතිශතය කුමක්දැයි අපි තීරණය කළ යුතුය. මෙය සිදු කිරීම සඳහා, ඇත්ත වශයෙන්ම, අපි Yandex.Metrica විවෘත කර බලන්න. අමුත්තන් අවශ්‍ය ඉලක්ක සපුරා ගන්නේද යන්න තේරුම් ගැනීමට නම්, මෙම ඉලක්ක පළමුව වින්‍යාසගත කළ යුතු බව මෙහිදී සටහන් කළ යුතුය. එසේ නොමැතිනම්, අපි රෝහලේ සාමාන්ය උෂ්ණත්වය සමඟ සෑහීමට පත් විය යුතුය, එනම්, ඔබේ වෙබ් අඩවියේ පරිවර්තන අනුපාතය 1% ක් වන බව මත පදනම්ව ගණනය කරන්න.

වාදනය කරන ඊළඟ අර්ථය වැදගත් භූමිකාවක්, මෙය CPA (එක් ක්‍රියාවකට පිරිවැය, ඉංග්‍රීසියෙන් - “ක්‍රියාවකට මිල”), එනම්, යෙදුමක්/මිලදී ගැනීමක්/ආදිය, එනම් පරිවර්තනයක් සඳහා දැන්වීම්කරු ගෙවීමට කැමති මුදල.

පරිවර්තනය යනු යම් යම් ඉලක්කගත ක්‍රියා සිදු කළ වෙබ් අඩවියකට පැමිණෙන අමුත්තන්ගේ ප්‍රතිශතය බව මම ඔබට මතක් කරමි.

සෘජු ලෙස සැකසීමට ක්ලික් කිරීමකට කොපමණ මිල: අපි උදාහරණයක් බලමු

ඔබට සත්ව ආහාර මාර්ගගත වෙළඳසැලක් ඇතැයි සිතමු, වෙළඳ ප්‍රචාරණයෙන් පරිවර්තනය 1.5% ක් පමණ වේ, සෑම පාරිභෝගිකයෙකුටම ඔබ රුබල් 150 කට වඩා ගෙවීමට කැමති නැත. මම සෘජු ලෙස සැකසිය යුතු ක්ලික් එකකට මිල කීයද?අපි එය විස්තරාත්මකව බලමු.

පරිවර්තනය = ඉලක්කගත ක්‍රියා ගණන / ක්ලික් කිරීම් ගණන * 100%

පරිවර්තනය 1% නම්, එයින් අදහස් වන්නේ ක්ලික් කිරීම් 100 කින් අපට මිලදී ගැනීමක් 1 ක් ලැබෙන බවයි.

එනම්, එක් අමුත්තෙකු ආකර්ෂණය කර ගැනීම සඳහා දැන්වීම්කරුවෙකු රුබල් 150 ක් ගෙවීමට කැමති නම්, අමුත්තන් තිදෙනෙකු ආකර්ෂණය කර ගැනීම සඳහා ඔහු රූබල් 450 ක් ගෙවීමට කැමති නම්, එනම්, ක්ලික් කිරීම් දෙසීයක් සඳහා රුබල් 450 කට වඩා වැය නොවිය යුතුය, එයින් අපට පෙනී යන්නේ ප්‍රචාරණ ව්‍යාපාරයක් සඳහා ක්ලික් කිරීමක සාමාන්‍ය පිරිවැය රූබල් 2 .25 නොඉක්මවිය යුතුය.

අපි සෑම දෙයක්ම පිරිසිදු ගණිතයට අඩු කළහොත්, අපට පහත සූත්‍රය ලබා ගත හැකිය (ඉලක්කගත ක්‍රියාවන් මගින් අප අදහස් කරන්නේ විකුණුම්, මඟ පෙන්වීම්, යෙදුම් යනාදිය බව අපි එකඟ වෙමු):

ඒ.

ඉලක්කයකට පිරිවැය = ක්ලික් කිරීම් ගණන * ක්ලික් එකකට සාමාන්‍ය පිරිවැය / ඉලක්කගත ක්‍රියා ගණන

ඒ.

ක්ලික් කිරීමකට සාමාන්‍ය පිරිවැය = ඉලක්කයකට පිරිවැය * ඉලක්කගත ක්‍රියා ගණන / ක්ලික් කිරීම් ගණන

2.) පරිවර්තනය = ඉලක්කගත ක්‍රියා ගණන / ක්ලික් කිරීම් ගණන * 100%

ඉලක්කගත ක්‍රියා ගණන = පරිවර්තනය * ක්ලික් කිරීම් ගණන / 100%

මේ අනුව, ක්ලික් එකකට ප්‍රශස්ත පිරිවැය වන්නේ:

සාමාන්‍ය CPC = (ඉලක්කයකට පිරිවැය * පරිවර්තනය * ක්ලික් කිරීම් ගණන) / (ක්ලික් කිරීම් ගණන * 100%) = CPA * පරිවර්තනය / 100%

එනම්:

ක්ලික් එකකට සාමාන්‍ය පිරිවැය = 150 * 1.5 / 100 = 2.25

මෙම ලංසු සමස්ත ව්‍යාපාරයට හෝ විශේෂයෙන් එක් එක් නිෂ්පාදනයට යෙදිය හැක. ඊට අමතරව, යම් වචනයක් සඳහා පරිවර්තනය සමස්තයක් ලෙස පරිවර්තනයට වඩා වෙනස් විය හැකිය, එක් නිෂ්පාදනයක් මිලදී ගැනීම වෙළඳ දැන්වීම්කරුට තවත් භාණ්ඩයක් මිලදී ගැනීමට වඩා මූල්‍යමය වශයෙන් වඩා ලාභදායී විය හැකිය, එනම්, ඔබ සෑම දෙයක්ම සාමාන්‍යකරණය කිරීමට කොතරම් උත්සාහ කළත්; , සෑම දෙයක්ම තනි පුද්ගලයෙකි. නමුත් මෙම සූත්‍රය මත පදනම්ව, ඔබට ආරම්භ කළ යුතු දේ තේරුම් ගත හැකිය, නමුත් ක්ලික් කිරීමක පිරිවැය දැන්වීම්කරුට වාසිදායක දේට වඩා වැඩි මාතෘකා ඇති බව ඔබ තේරුම් ගත යුතුය, ඔබ කොතරම් උත්සාහ කළත් ඔබ තවමත් ඔබේ හිසට උඩින් පැනිය නොහැක - ක්ලික් කිරීමක පිරිවැය-ඵලදායී පිරිවැය ගණනය කිරීමට පමණක් සීමා නොවන දක්ෂ වෙළඳ ප්‍රචාරණ උපාය මාර්ගයක් ඔබට අවශ්‍ය වන්නේ මෙහිදීය. එබැවින් පළමුව - තර්කනය, සහ පසුව පමණක් ගණිතය.

ලිපිය ගැන අපට කියන්න.

සුභ සන්ධ්යාවක්

සුභ සන්ධ්යාවක්

කරුණාකර ඔබේ අත්දැකීම් බෙදා ගන්න, ක්ලික් කිරීම් ගණනේ අනුපාතිකය සහ ඇණවුම් ගණනට පිළිගත හැකි අනුපාතය සහ නරක ප්‍රතිශතය කොපමණ ද යන්න පහතින්. විවිධ නිෂ්පාදන/සේවා සඳහා මෙම ප්‍රතිශතය වෙනස් විය හැකි බව මට වැටහේ. මම විශේෂයෙන්ම සෙල්ලම් බඩු/ළමා භාණ්ඩ/ළමා ප්‍රවාහනය අලෙවිය ගැන උනන්දු වෙමි.

මගේ පළමු ව්‍යාපාරයේ අත්දැකීම් මත ක්ලික් කිරීම් 900ක් සඳහා මට ඇණවුම් 10ක් ලැබේ. ඒ. 1.1%

","අන්තර්ගත වර්ගය":"පෙළ/html"),"යෝජිතBody":("මූලාශ්‍රය":"

සුභ සන්ධ්යාවක්

කරුණාකර ඔබේ අත්දැකීම් බෙදා ගන්න, ක්ලික් කිරීම් ගණනේ අනුපාතිකය සහ ඇණවුම් ගණනට පිළිගත හැකි අනුපාතය සහ නරක ප්‍රතිශතය කොපමණ ද යන්න පහතින්. විවිධ නිෂ්පාදන/සේවා සඳහා මෙම ප්‍රතිශතය වෙනස් විය හැකි බව මට වැටහේ. මම විශේෂයෙන්ම සෙල්ලම් බඩු/ළමා භාණ්ඩ/ළමා ප්‍රවාහනය අලෙවිය ගැන උනන්දු වෙමි.

මගේ පළමු ව්‍යාපාරයේ අත්දැකීම් මත ක්ලික් කිරීම් 900ක් සඳහා මට ඇණවුම් 10ක් ලැබේ. ඒ. 1.1%

සුභ සන්ධ්යාවක්

කරුණාකර ඔබේ අත්දැකීම් බෙදා ගන්න, ක්ලික් කිරීම් ගණනේ අනුපාතිකය සහ ඇණවුම් ගණනට පිළිගත හැකි අනුපාතය සහ නරක ප්‍රතිශතය කොපමණ ද යන්න පහතින්. විවිධ නිෂ්පාදන/සේවා සඳහා මෙම ප්‍රතිශතය වෙනස් විය හැකි බව මට වැටහේ. මම විශේෂයෙන්ම සෙල්ලම් බඩු/ළමා භාණ්ඩ/ළමා ප්‍රවාහනය අලෙවිය ගැන උනන්දු වෙමි.

මගේ පළමු ව්‍යාපාරයේ අත්දැකීම් මත ක්ලික් කිරීම් 900ක් සඳහා මට ඇණවුම් 10ක් ලැබේ. ඒ. 1.1%

","contentType":"text/html"),"authorId":"250929128","slug":"6779","canEdit":false,"Comment":false,"isBanned":false,"Publish" :false,"viewType":"old","isDraft":false,"isOnModeration":false,"isSubscriber":false,"commentsCount":13,"modificationDate":"Bed Apr 23 2014 11:55:00 GMT +0000 (UTC)","showPreview":true,"approvedPreview":("source":"

සුභ සන්ධ්යාවක්

කරුණාකර ඔබේ අත්දැකීම් බෙදා ගන්න, ක්ලික් කිරීම් ගණනේ අනුපාතිකය සහ ඇණවුම් ගණනට පිළිගත හැකි අනුපාතය සහ නරක ප්‍රතිශතය කොපමණ ද යන්න පහතින්. විවිධ නිෂ්පාදන/සේවා සඳහා මෙම ප්‍රතිශතය වෙනස් විය හැකි බව මට වැටහේ. මම විශේෂයෙන්ම සෙල්ලම් බඩු/ළමා භාණ්ඩ/ළමා ප්‍රවාහනය අලෙවිය ගැන උනන්දු වෙමි.

මගේ පළමු ව්‍යාපාරයේ අත්දැකීම් මත ක්ලික් කිරීම් 900ක් සඳහා මට ඇණවුම් 10ක් ලැබේ. ඒ. 1.1%

","html":"සුබ සන්ධ්‍යාවක්!","අන්තර්ගත වර්ගය":"පෙළ/html"),"යෝජිත පෙරදසුන":("මූලාශ්‍රය":"

සුභ සන්ධ්යාවක්

කරුණාකර ඔබේ අත්දැකීම් බෙදා ගන්න, ක්ලික් කිරීම් ගණනේ අනුපාතිකය සහ ඇණවුම් ගණනට පිළිගත හැකි අනුපාතය සහ නරක ප්‍රතිශතය කොපමණ ද යන්න පහතින්. විවිධ නිෂ්පාදන/සේවා සඳහා මෙම ප්‍රතිශතය වෙනස් විය හැකි බව මට වැටහේ. මම විශේෂයෙන්ම සෙල්ලම් බඩු/ළමා භාණ්ඩ/ළමා ප්‍රවාහනය අලෙවිය ගැන උනන්දු වෙමි.

මගේ පළමු ව්‍යාපාරයේ අත්දැකීම් මත ක්ලික් කිරීම් 900ක් සඳහා මට ඇණවුම් 10ක් ලැබේ. ඒ. 1.1%

","html":"සුබ සන්ධ්‍යාවක්!","අන්තර්ගත වර්ගය":"පෙළ/html"),"titleImage":null,"tags":[("displayName":"CTR","slug":"ctr" ,"categoryId":"151630740","url":"/blog/direct??tag=ctr"),("displayName":"conversion","slug":"konversiya","categoryId":"151829650" ,"url":"/blog/direct??tag=konversiya")],"isModerator":false,"publishCount":1,"commentsEnabled":true,"url":"/blog/direct/6779", "urlTemplate":"/blog/direct/%slug%","fullBlogUrl":"https://yandex.ru/blog/direct","addCommentUrl":"/blog/createComment/direct/6779","updateCommentUrl ":"/blog/updateComment/direct/6779","addCommentWithCaptcha":"/blog/createWithCaptcha/direct/6779","changeCaptchaUrl":"/blog/api/captcha/new","putImage/blogUrl":" /image/put","urlBlog":"/blog/direct","urlEditPost":"/blog/56a921f13ac8acf33516ec32/edit","urlSlug":"/blog/post/generateSlug","urlPublishPlogost":" /56a921f13ac8acf33516ec32/publish","urlUnpublishPost":"/blog/56a921f13ac8acf33516ec32/unpublish","urlRemovePost":"/blog/5351ecf32 urlDraft":"/blog/ direct/6779/draft","urlDraftTemplate" :"/blog/direct/%slug%/draft","urlRemoveDraft":"/blog/56a921f13ac8acf33516ec32/removeDraft","urlTagSuggest":"/blog/api/suggest/direct","urlAfter/Delete" direct","isAuthor":false,"subscribeUrl":"/blog/api/subscribe/56a921f13ac8acf33516ec32","unsubscribeUrl":"/blog/api/unsubscribe/56a921f06a921f: /blog/direct/56a921f13ac8 acf33516ec32 /edit","urlForTranslate":"/blog/post/translate","urlRelateIssue":"/blog/post/updateIssue","urlUpdateTranslate":"/blog/post/update,"Translate" blog /post/loadTranslate","urlTranslationStatus":"/blog/direct/6779/translationInfo","urlRelatedArticles":"/blog/api/relatedArticles/direct/6779","කර්තෘ":("id":"28092912809291 " ,"uid":("අගය":"250929128","lite":false,"hosted":false),,"අන්වර්ථයන්":(),"login":"drugokme","display_name":(" නම" :"drugokme","avatar":("පෙරනිමිය":"0/0-0","හිස්":ඇත්ත)),"ලිපිනය":" [ඊමේල් ආරක්ෂිත]","defaultAvatar":"0/0-0","imageSrc":"https://avatars.mds.yandex.net/get-yapic/0/0-0/islands-middle","isYandexStaff": අසත්‍ය),"මුල් වෙනස් කිරීමේ දිනය":"2014-04-23T07:55:18.000Z","socialImage":("orig":("fullPath":"http://avatars.yandex.net/get-yablog/46116860184274747927 /සාමාන්‍ය")))))">