Сайн товшилт, захиалгын харьцаа. Yandex дахь товшилтын ашигтай зардал

IN сүүлийн үедТөрөл бүрийн үйл ажиллагааны мониторууд маш их алдартай болсон. Бид алхмуудын тоог тоолж, унтах чанарыг хянаж, сэндвич бүрийг тэмдэглэж, янз бүрийн сайтуудад зарцуулсан цагийг хүртэл тооцдог. Энэ системийг төгс болгохын тулд бид танд Windows, Mac болон Linux-д зориулсан WhatPulse-г шалгахыг зөвлөж байна. Энэ нь товчлуурын цохилт, миль болон хулганы товшилт, сүлжээний хэрэглээ болон таны компьютер дээрх ажлын талаарх бусад олон статистик мэдээллийг тоолж чадна.

WhatPulse интерфэйс нь хэд хэдэн таб-д хуваагддаг бөгөөд тэдгээр нь тус бүрдээ цуглуулсан мэдээллийн өөр ангиллыг харуулдаг. Гэхдээ эхлээд програм нь онлайн үйлчилгээтэй нэгдсэн тул таны бүх өгөгдөл хадгалагдах данс үүсгэх шаардлагатай болно. Хэрэв та энэ үйл явцыг хялбарчлахыг хүсвэл өөрийн данс Facebook.

Таб Тойм Windows-ийн хувилбар, процессор, RAM, видео карт, товшилтын тоо, гарын товчлуур, сүлжээний хэрэглээ зэрэг таны системийн ерөнхий тоймыг өгнө. Товч дарж байна Судасны цохилтцуглуулсан өгөгдлийг онлайн серверт байршуулдаг.

Дэлгэрэнгүй мэдээлэл авахын тулд та зэргэлдээх таб руу очих хэрэгтэй. Жишээлбэл, таб Оролттаны сонгосон хугацааны туршид гар дээр дарж, хулганын товшилтуудын тоог харуулна. Та нэг өдөр, долоо хоног, сар, зургаан сар, жилийн статистик мэдээллийг хялбархан харах боломжтой.

Үүнээс гадна та өөр нэгийг харж болно хэрэгтэй мэдээлэл. Тиймээс хулганы хэрэглээг дулааны зураглал ашиглан харуулдаг бөгөөд "халуун" бүсүүд нь хулганыг ихэвчлэн дардаг газруудыг тодруулдаг. Эндээс та тодорхой хугацааны статистик мэдээллийг харах боломжтой.

Таб дээр Сүлжээ, та сүлжээний интерфейсийн өдөр тутмын хэрэглээний талаарх мэдээллийг харах боломжтой. Аппликейшн нь өгөгдөл солилцох янз бүрийн талыг хянах боломжтой бөгөөд тэр ч байтугай улс орны зурвасын өргөний хэрэглээг харуулдаг. Та баруун дээд буланд байгаа сумыг ашиглан өөр өөр төрлийн статистикийн хооронд шилжиж болно.

WhatPulse програм нь сайн дизайнтай, хэрэглэхэд хялбар интерфэйс, ашигтай функцтэй. Түүнээс гадна, энэ нь зөвхөн хувийн сонирхлыг хангахад төдийгүй хэрэглэгчийн зан төлөвийг судлах нэлээд ноцтой төслүүдэд хэрэг болно. Хөтөлбөр нь Windows-ийн аль ч хувилбар, мөн MacOS болон Linux дээр ажилладаг.


Амралтын өдрүүд өнгөрлөө... аль хэдийн долоо хоног өнгөрчээ. Бид дууслаа. Ажилдаа орох цаг боллоо. Та эхэлсэн үү?

Ингээд л... бас миний хувьд цаг нь болсон, би нэгдэх гэж яарч байна.

Бид урьдын адил төлөвлөлтөөс эхэлдэг.

Шинэ оны өмнөхөн нэгэн сэдвийн хүрээнд энэ сэдвийг хөндсөн. Асуулт ингэж сонсогдов.

Нөхцөл байдлын хувьд боломжтой юу
сурталчилгааны кампанит ажил төлөвлөж байна уу?

Өө, ямар сонирхолтой асуулт вэ.

(Маргаантай. Олон хүн: "Үгүй" гэж хэлэх болно. Тэд зөв байх болно ... гэхдээ зөвхөн хэсэгчлэн. Ерөнхийдөө та одоо өөрөө ойлгох болно.)

Төлөвлөлт хийх нь зөвхөн боломжтой төдийгүй ХЭРЭГТЭЙ. Төлөвлөлтийн сайн тал нь кампанит ажлынхаа хэмжигдэхүйц зорилгыг тодорхойлох боломжийг олгодог. Үүнийг дэд зорилго болгон хуваа. Зохиох хийх боломжтой ажлын жагсаалтЭнэ нь тэдний амжилтад хүргэдэг.

Бид бүхэл бүтэн кампанит ажлыг нэг дор төлөвлөх боломжгүй. Маш олон үл мэдэгдэх хувьсагч. Гэхдээ дараагийн шатны зорилгоо тодорхойлох нь маш боломжтой.

Юу төлөвлөх шаардлагатай вэ? ... Төсөв үү? ... Борлуулалт? ... Дарах уу? ...

Энэ нь үе шатаас хамаарна - кампанит ажлын төлөвшил - гэхдээ ямар ч тохиолдолд

ямар үнэ цэнээр эхлэх хэрэгтэй
хөрвүүлэх хувь
та хүлээж авна.

Учир нь энэ коэффициент нь борлуулалтын үр нөлөөг хамгийн зөв харуулдаг - текст нь таны хуудсан дээр авчирсан хүмүүст хэр сайн "борлогдож" байгааг харуулж байна. (Энэ нь тоо хэмжээг чанар болгон хувиргах үйл явцын хэмжүүр юм.)

Кампанит ажил эхлэхийн өмнө дараахь асуултанд хариулах нь чухал юм. Текстийг уншсан олон зуун хүний ​​хэд нь сургалтын курс худалдаж авах вэ?

Аливаа мэдээллийн бүтээгдэхүүнийг хүйтэнд зарахдаа зуун хүнээс ядаж нэг худалдан авагчтай байх нь зүйтэй гэж үздэг.

Хэрэв та нэгээс цөөн худалдан авагч байх болно гэдэгт итгэлтэй байгаа бол зарах текстийг дахин бичих ёстой. Ийм итгэлтэй байдал гарч ирэх хүртэл дахин бичнэ үү.

Хэрэв борлуулалтын менежерийг засварлах боломж байхгүй эсвэл үүнийг хийх ноцтой шалтгаан байхгүй бол кампанит ажлыг эхлүүлэхийн өмнө хэсэг хугацаа хүлээх нь дээр.

Мэдээжийн хэрэг та хагас хувиас бага хөрвөх хувьтай ажиллах боломжтой. Үүнд буруудах зүйл байхгүй. Гэхдээ ийм кампанит ажил эхлүүлэх нь танд илүү их зардал гарах болно. Энэ бол үндэслэлгүй мэдэгдэл биш, харин тооцоолсон баримт юм - жаахан цаашлаад тоо гарах болно.

Одоо бодлын цувааг дага.

Та хөрвүүлэх ханшийн утгыг шийдсэний дараа шууд хэлж болно амжилттай сурталчилгааны кампанит ажил ямар байх вэ?. Хэрэв хүсвэл тэрээр ашигт ажиллагааг нь тооцоолж, товшилтын зардал, төсөв гэх мэтийг шийдэж чадна.

Амжилттай кампанит ажил ямар байхыг мэдэх,
ямар кампанит ажил хэлж чадах уу
амжилтгүй гэж үзсэн.

Энэ нь кампанит ажил гэдэг нь тодорхой

  • эсвэл огт борлуулалт хийдэггүй
  • эсвэл өгдөг, гэхдээ хүлээгдэж байснаас хамаагүй бага.

Эхлээд шинээр бий болсон кампанит ажлын талаар энэ нь амжилттай болсон эсэхийг хэлэх боломжгүй юм.

Тэр юу ч биш.

Үүнд борлуулалт байхгүй. (Мэдээжийн хэрэг, азтай мөчүүд байдаг, гэхдээ ихэнх тохиолдолд худалдаанд гарсны дараа шууд борлуулалт хийдэггүй.)

Бид кампанит ажилд ажиллах хугацаа өгөх хэрэгтэй. Асуулт нь: тэр хэр удаан ажиллах ёстой вэ? Мөн илүү нарийвчлалтай бол:

Хэдэн товшилт байх ёстой вэ?
кампанит ажил амжилтгүй болсон гэж зарлах уу?

Энэ асуултын хариулт нь маш чухал юм. (Ялангуяа таны хувьд шинэ зүйл дээр кампанит ажил эхлүүлэх эсвэл хараахан ажиллаж амжаагүй түншлэлийн бүтээгдэхүүнтэй сурталчилгаа эхлүүлэх үед.) Эцсийн эцэст, хэрвээ бид яг хэдэн товшилт хэрэгтэйг мэдэж байвал бид нарийн төлөвлөх боломжтой болно. төсөв. Наад зах нь эхний шат - туршилтын үе шат.

Өөрөөр хэлбэл бид ажлаа ингэж төлөвлөж болно...

Бид кампанит ажлыг хугацаанаас нь өмнө зогсоосон гэдэгт эргэлзэхгүй байх болно ...

Мөн тэр үед бид мөнгө үрэхгүйТодорхойлолтоор хэзээ ч бүтэхгүй зүйлийн төлөө...

Мөн бид сонгосон торонд орох үнийг яг таг мэдэх болно.

Тэгэхээр хэд вэ?

Хамгийн хялбар арга бол огт борлуулалтгүй кампанит ажил юм. Энэ нь тэнд шоунууд байдаг гэсэн үг. Товшилтууд байна. Гэхдээ одоохондоо борлуулалт хийгдээгүй байгаа бөгөөд одоо яагаад байгаа нь хамаагүй.

Энэ нь таныг гайхшруулж магадгүй ч хариулт нь маш зөв юм. Нэг оронтой тоо -

459 товшилт

Хүлээгдэж буй хөрвөх хувь нь 1%, хэрэв 459 товшилтын дараа борлуулалт байхгүй бол кампанит ажил бүтэлгүйтсэн гэж үзэж болно. Түүний амжилтанд хүрэх магадлал 1% -иас бага байна.

Товшилтын тоог математикийн томъёогоор тооцоолно.

(Дэлхийн бүх математикчид энэ асуултын талаар бодож байсан. Мөн нэг бус удаа. Хэрэв та математикийн статистикийн курс мэддэг бол томьёог олж болно гэж би бодож байна - эндээс дэлгэрэнгүй ярих газар биш юм.)

Мэдээжийн хэрэг, гарт байгаа томъёоны тусламжтайгаар та шаардлагатай хөрвүүлэлтийн утгыг товшилтын тоог хялбархан тооцоолж болно. Төлөвлөлт хийх нь бүү хэл өдөр тутмын ажилд энэ нь маш хэрэгтэй.

Жишээлбэл, худалдагчийн хүлээгдэж буй хөрвөх хувь нь 0.5% бол илүү олон товшилт хийх шаардлагатай болно - 919.

Текст дэх борлуулалтын хэллэг цөөн байх тусам хөөргөх нь илүү үнэтэй болно.

(Энэ нь эзэмшигчийн хувьд биш харин танд - түншийн хувьд илүү үнэтэй байдаг. Заасан хөрвүүлэх ханшид бүү итгэ. Борлуулах хэллэгийн тоог тоол.)

Тийм ч учраас би түншлэлийн хөтөлбөрийг бусадтай туршиж үзэх талаар өмнө нь бичсэн тэгш нөхцөл, гэхдээ бага хөрвөх ханштай бол худалдагч нь "илүү" ... мөнгөөр ​​эсвэл цаг хугацааны хувьд зардал гаргах болно.

Хэрэв та кампанит ажлын жишээнээс санаа авсан бол үүнийг хэрэгжүүлж болно:

  • тодорхой түлхүүр хэллэгийн хөдөлгөөнийг шалгах
  • шинэ зарын текстийг турших
  • тодорхой зар сурталчилгааны платформын үр нөлөөг үнэлэх

Ерөнхийдөө кампанит ажлыг контекстээр төлөвлөх нь нэлээд боломжтой юм. Үүнийг хийхийн тулд танд лавлагааны дугаар, эдгээр тоон дээр суурилсан таамаглалыг шалгах боломжтой төсөв хэрэгтэй.

Та яагаад кампанит ажил төлөвлөх ёсгүйг одоо ойлгосон байх гэж найдаж байна сурталчилгааны төсөв 200 рубль))


P.S.Дараагийн удаа би түншлэлийн хөтөлбөрийн эзэд өөрсдийн түншүүдээ төөрөгдүүлэхийн тулд ашигладаг техникийн жижиг нарийн ширийн зүйлийн талаар бичихээр төлөвлөж байна.

P.P.S.Хэрэв та санамсаргүй байдлаар энэ хуудастай танилцаж, миний зөвлөгөөг хэрэгтэй гэж үзэж, имэйлээр дахин цөөн хэдэн зүйлийг авахыг хүсвэл миний блогын шинэчлэлтүүдэд бүртгүүлэхийг зөвлөж байна -

Бид "Контентын маркетинг" хэмээх шинэ номоо гаргалаа нийгмийн сүлжээнүүд: Хэрхэн захиалагчдынхаа толгойд орж, тэднийг брэнддээ дурлуулах вэ."

Аливаа бизнес бол орлого олох хэрэгсэл бөгөөд түүний "хөдөлгөгч"-ийн нэг юм. Сурталчлагч сэтгэл хангалуун байхын тулд та үүнийг хэрхэн зөв тохируулахаа ойлгох хэрэгтэй. Мэдээжийн хэрэг, ямар ч тохиргоо сурталчилгааны кампанит ажилЭнэ нь ямар стратеги бий болгох, юуг хичээх хэрэгтэйг ойлгохын тулд товшилтын төсөв, зардлыг тодорхойлохоос эхэлдэг. Гэсэн хэдий ч үйлчлүүлэгчийн санал хүсэлтгүйгээр үүнийг хийх боломжгүй юм.

Та хүлээн зөвшөөрөгдсөн зүйлээ тохируулж, тодорхой тооны хөрвүүлэлт авч, баярлаж эхлэх боломжтой, гэхдээ таны үйлчлүүлэгчийн хувьд өргөдлийн өртөг нь 300 рублиас хэтрэхгүй байвал тэр танд баярлалаа гэж хэлэх магадлал багатай. 500 - энд контекст болон зар сурталчилгааны ашигт ажиллагааны талаар аль хэдийн асуулт гарч ирж байна. Тиймээс, санал хүсэлт үргэлж чухал байдаг - зар сурталчилгааны кампанит ажил эхлүүлэхийн өмнө та Yandex (эсвэл Google) дээр нэг товшилтын үнэ ямар байхыг, сайн ба муугийн хил хязгаараас юуг давж байгааг ойлгох хэрэгтэй.

Нэг товшилтын зардлыг хэрхэн тооцоолох вэ

Энд ямар ч төвөгтэй зүйл байхгүй. Эхлээд бид сайт хэдэн хувь хөрвөж байгааг тодорхойлох хэрэгтэй. Үүнийг хийхийн тулд бид мэдээж Yandex.Metrica-г нээж, хараарай. Зочид хүссэн зорилгодоо хүрч байгаа эсэхийг ойлгохын тулд эдгээр зорилгыг юуны түрүүнд тохируулах ёстой гэдгийг энд тэмдэглэх нь зүйтэй. Үгүй бол бид эмнэлгийн дундаж температурт сэтгэл хангалуун байх ёстой, өөрөөр хэлбэл танай сайтын хөрвүүлэлтийн хувь 1% байна гэсэн үндэслэлээр тооцоолно.

Тоглож буй дараагийн утга чухал үүрэг, энэ нь ЦХҮа (Үйл ажиллагааны зардал, англи хэлнээс - "үйл ажиллагааны үнэ"), өөрөөр хэлбэл, сурталчлагч програм/худалдан авалт/ гэх мэт, өөрөөр хэлбэл хөрвүүлэхэд төлөхөд бэлэн байгаа дүн.

Хөрвүүлэлт гэдэг нь тухайн вэб сайт дээр тодорхой зорилтот үйлдлийг гүйцэтгэсэн зочдын эзлэх хувь гэдгийг танд сануулъя.

Шууд дээр товшилтын үнэ ямар байх вэ: жишээг харцгаая

Та малын тэжээлийн онлайн дэлгүүртэй гэж бодъё, зар сурталчилгааны хөрвүүлэлт нь ойролцоогоор 1.5%, үйлчлүүлэгч бүрийн хувьд та 150 рубль төлөхөд бэлэн байна. Шууд дээр товшилтын үнэ ямар байх ёстой вэ?Үүнийг нарийвчлан авч үзье.

Хөрвүүлэлт = зорилтот үйлдлийн тоо / товшилтын тоо * 100%

Хэрэв хөрвүүлэлт 1% бол 100 товшилтоос бид 1 худалдан авалт авдаг гэсэн үг юм.

Өөрөөр хэлбэл, хэрэв сурталчлагч нэг зочин татахын тулд 150 рубль төлөхөд бэлэн байгаа бол гурван зочин татахын тулд 450 рубль төлөхөд бэлэн байна, өөрөөр хэлбэл хоёр зуун товшилт нь 450 рубльээс хэтрэхгүй байх ёстой. сурталчилгааны кампанит ажлын нэг товшилтын дундаж зардал 2 .25 рублиас хэтрэхгүй байх ёстой.

Хэрэв бид бүх зүйлийг цэвэр математик болгон бууруулбал бид дараах томьёог олж авах боломжтой (зорилттой үйлдлүүд гэж бид борлуулалт, тэргүүлэгч, хэрэглээ гэх мэтийг хэлж байгаа гэдгийг зөвшөөрцгөөе):

Тэдгээр.

Зорилго ногдох зардал = товшилтын тоо * нэг товшилтын дундаж зардал / зорилтот үйлдлийн тоо

Тэдгээр.

Нэг товшилтын дундаж зардал = зорилгод ногдох зардал * зорилтот үйлдлийн тоо / товшилтын тоо

2.) Хөрвүүлэлт = зорилтот үйлдлийн тоо / товшилтын тоо * 100%

Тэдгээр

Зорилтот үйлдлийн тоо = хөрвүүлэлт * товшилтын тоо / 100%

Тиймээс бид нэг товшилтын хамгийн оновчтой зардал нь:

Дундаж CPC = (зорилго ногдох зардал * хөрвүүлэлт * товшилтын тоо) / (товшилтын тоо * 100%) = ЦХҮа * хөрвүүлэлт / 100%

Энэ нь:

Нэг товшилтын дундаж зардал = 150 * 1.5 / 100 = 2.25

Эдгээр тендерийг кампанит ажилд бүхэлд нь эсвэл бүтээгдэхүүн тус бүрд хэрэглэж болно. Нэмж дурдахад, тодорхой үгийн хөрвүүлэлт нь нийт хөрвүүлэлтээс ялгаатай байж болно, нэг бүтээгдэхүүнийг худалдан авах нь сурталчлагчийн хувьд нөгөөг нь худалдаж авснаас санхүүгийн хувьд илүү ашигтай байх болно, өөрөөр хэлбэл та бүх зүйлийг дундажлахыг хичээсэн ч хамаагүй; , бүх зүйл хувь хүн юм. Гэхдээ энэ томъёонд үндэслэн та юунаас эхлэхээ ойлгож чадна, гэхдээ товшилтын өртөг нь сурталчлагчдад ашигтай зүйлээс өндөр байдаг сэдвүүд байдгийг ойлгох хэрэгтэй бөгөөд та хичнээн хичээсэн ч хамаагүй. толгой дээгүүрээ үсэрч чадахгүй - энд та товшилтын үр ашигтай зардлыг тооцоолоход хязгаарлагдахгүй чадварлаг сурталчилгааны стратеги боловсруулах хэрэгтэй. Тиймээс эхлээд логик, дараа нь математик.

Өгүүллийн талаар бидэнд хэлээрэй.

Өдрийн мэнд

Өдрийн мэнд

Товшилтын тоо, захиалгын тоо ямар харьцаатай, хэдэн хувь нь муу байна вэ гэдгийг туршлагаасаа хуваалцаарай. Энэ хувь нь өөр бүтээгдэхүүн/үйлчилгээний хувьд өөр байж болохыг би ойлгож байна. Би тоглоом/хүүхдийн бараа/хүүхдийн тээврийн хэрэгслийн борлуулалтыг онцгой сонирхож байна.

Анхны кампанит ажлынхаа туршлага дээр үндэслэн би 900 товшилтоор 10 захиалга авдаг. Тэдгээр. 1.1%.

","contentType":"text/html"),"proposedBody":("эх сурвалж":"

Өдрийн мэнд

Товшилтын тоо, захиалгын тоо ямар харьцаатай, хэдэн хувь нь муу байна вэ гэдгийг туршлагаасаа хуваалцаарай. Энэ хувь нь өөр бүтээгдэхүүн/үйлчилгээний хувьд өөр байж болохыг би ойлгож байна. Би тоглоом/хүүхдийн бараа/хүүхдийн тээврийн хэрэгслийн борлуулалтыг онцгой сонирхож байна.

Анхны кампанит ажлынхаа туршлага дээр үндэслэн би 900 товшилтоор 10 захиалга авдаг. Тэдгээр. 1.1%.

Өдрийн мэнд

Товшилтын тоо, захиалгын тоо ямар харьцаатай, хэдэн хувь нь муу байна вэ гэдгийг туршлагаасаа хуваалцаарай. Энэ хувь нь өөр бүтээгдэхүүн/үйлчилгээний хувьд өөр байж болохыг би ойлгож байна. Би тоглоом/хүүхдийн бараа/хүүхдийн тээврийн хэрэгслийн борлуулалтыг онцгой сонирхож байна.

Анхны кампанит ажлынхаа туршлага дээр үндэслэн би 900 товшилтоор 10 захиалга авдаг. Тэдгээр. 1.1%.

","contentType":"text/html"),"authorId":"250929128","slug":"6779","canEdit":false,"canComment":false,"isBanned":false,"canPublish" :false,"viewType":"old","isDraft":false,"isOnModeration":false,"isSubscriber":false,"commentsCount":13,"modificationDate":"2014 оны 4-р сарын 23-ны Лхагва гараг 11:55:00 GMT +0000 (UTC)","showPreview":үнэн,"approvedPreview":("эх сурвалж":"

Өдрийн мэнд

Товшилтын тоо, захиалгын тоо ямар харьцаатай, хэдэн хувь нь муу байна вэ гэдгийг туршлагаасаа хуваалцаарай. Энэ хувь нь өөр бүтээгдэхүүн/үйлчилгээний хувьд өөр байж болохыг би ойлгож байна. Би тоглоом/хүүхдийн бараа/хүүхдийн тээврийн хэрэгслийн борлуулалтыг онцгой сонирхож байна.

Анхны кампанит ажлынхаа туршлага дээр үндэслэн би 900 товшилтоор 10 захиалга авдаг. Тэдгээр. 1.1%.

","html":"Өдрийн мэнд!","contentType":"text/html"),"proposedPreview":("эх сурвалж":"

Өдрийн мэнд

Товшилтын тоо, захиалгын тоо ямар харьцаатай, хэдэн хувь нь муу байна вэ гэдгийг туршлагаасаа хуваалцаарай. Энэ хувь нь өөр бүтээгдэхүүн/үйлчилгээний хувьд өөр байж болохыг би ойлгож байна. Би тоглоом/хүүхдийн бараа/хүүхдийн тээврийн хэрэгслийн борлуулалтыг онцгой сонирхож байна.

Анхны кампанит ажлынхаа туршлага дээр үндэслэн би 900 товшилтоор 10 захиалга авдаг. Тэдгээр. 1.1%.

","html":"Өдрийн мэнд!","contentType":"text/html"),"titleImage":null,"tags":[("displayName":"CTR","slug":"ctr" ,"categoryId":"151630740","url":"/blog/direct??tag=ctr"),("displayName":"conversion","slug":"konversiya","categoryId":"151829650" ,"url":"/blog/direct??tag=konversiya")],"isModerator":false,"publishCount":1,"commentsEnabled":true,"url":"/blog/direct/6779", "urlTemplate":"/blog/direct/%slug%","fullBlogUrl":"https://yandex.ru/blog/direct","addCommentUrl":"/blog/createComment/direct/6779","updateCommentUrl ":"/blog/updateComment/direct/6779","addCommentWithCaptcha":"/blog/createWithCaptcha/direct/6779","changeCaptchaUrl":"/blog/api/captcha/new","putImageUrl":"/b /image/put","urlBlog":"/blog/direct","urlEditPost":"/blog/56a921f13ac8acf33516ec32/edit","urlSlug":"/blog/post/generateSlug","urlPublishPost":"/blog /56a921f13ac8acf33516ec32/publish","urlUnpublishPost":"/blog/56a921f13ac8acf33516ec32/unpublish","urlRemovePost":"/blog/56a921f33516a921f13raft26":DD"acrec "/blog/ direct/6779/draft","urlDraftTemplate" :"/blog/direct/%slug%/draft","urlRemoveDraft":"/blog/56a921f13ac8acf33516ec32/removeDraft","urlTagSuggest":"/blog/api/suggest/direct","urlAfter/blog":" direct","isAuthor":false,"subscribeUrl":"/blog/api/subscribe/56a921f13ac8acf33516ec32","unsubscribeUrl":"/blog/api/unsubscribe/56a921f13ac8acf33516f13ac8acf33516ec32",/56a921f13ac8acf33516ec32"/Edit:"P33516ec32 921f13ac8 acf33516ec32 /edit","urlForTranslate":"/blog/post/translate","urlRelateIssue":"/blog/post/updateIssue","urlUpdateTranslate":"/blog/post/updateTranslate:"slaur", блог /post/loadTranslate","urlTranslationStatus":"/blog/direct/6779/translationInfo","urlRelatedArticles":"/blog/api/relatedArticles/direct/6779","author":("id":"250929128 " ,"uid":("утга":"250929128","lite":false,"hosted":false),,"aliases":(),"login":"drugokme","display_name":(" name" :"drugokme","avatar":("өгөгдмөл":"0/0-0","хоосон":үнэн)),"хаяг":" [имэйлээр хамгаалагдсан]","defaultAvatar":"0/0-0","imageSrc":"https://avatars.mds.yandex.net/get-yapic/0/0-0/islands-middle","isYandexStaff": false),"originalModificationDate":"2014-04-23T07:55:18.000Z","socialImage":("orig":("fullPath":"http://avatars.yandex.net/get-yablog/461168601842747 /хэвийн")))))">